بهترین برند ابزار ایمنی در ایران

بهترین برند ابزار ایمنی در ایران

بهترین برند ابزار ایمنی به شما کمک می‌کند تجهیزات ایمنی مورد نظر خود را با کیفیت بالایی خریداری نمایید. مجموعه ابزار ایمنی همان‌طور که از نامشان مشخص است، به منظور حفاظت از افراد در محیط‌های شغلی گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، عینک ایمنی ، لباس کار و کفش ایمنی از اصلی‌ترین تجهیزات ایمنی فردی به شمار می‌آیند.

خرید انواع ابزار ایمنی
خرید انواع ابزار ایمنی

ابزار ایمنی کار در ارتفاع از دیگر تجهیزات فردی مهمی است که هنگام کار در ارتفاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مقاله‌های قبلی شما را به طور کامل با انواع تجهیزات ایمنی آشنا نمودیم. هر یک از انواع ابزار ایمنی نام برده شده، جهت حفاظت از اعضای خاصی از بدن افراد کاربرد دارند. در مقاله بهترین برند ابزار ایمنی به معرفی بهترین تولیدکنندگان ابزار ایمنی در ایران و خارج از ایران می‌پردازیم.

خرید ابزار و تهیه آن، به خصوص ابزار ایمنی به یکی از دغدغه‌های افراد تبدیل شده است. اگر شما هم قصد تهیه دستکش مناسب برای سنباده‌کاری و یا کفش کار را دارید، تا انتهای مطلب بهترین مارک ابزار ایمنی با ما همراه باشید. در این مقاله شما را با بهترین مارک های انواع ابزار ایمنی آشنا خواهیم نمود.


بیشتر بخوانید: آشنایی با مهم ترین ابزار ایمنی


آنچه در ادامه می‌خوانیم:

کفش کار کاترپیلار

در این بخش از مقاله بهترین برند ابزار ایمنی به بررسی شرکت کاترپیلار می‌پردازیم. این برند یکی از معتبرترین و برترین تولیدکنندگان انواع کفش ایمنی در جهان است. شرکت کاترپیلار در 15 آوریل سال 1925 توسط بنجامین هولت تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. این برند علاوه بر تولید انواع کفش‌های کار، به تولید سایر تجهیزات ایمنی همچون کلاه، عینک و … نیز پرداخته است.

لازم به ذکر است که تجهیزات ارائه شده برند کاترپیلار از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. از این رو این برند با عرضه لوازم ایمنی فردی باکیفیت، توانسته است جایگاه خود را در میان 100 برند برتر جهان تثبیت نماید. محصولات کاترپیلار در سراسر جهان به فروش می‌رسند و میلیون‌ها طرفدار دارند.

کفش کار کاترپیلار
کفش کار کاترپیلار

بیشتر بخوانید: ابزار ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟ آشنایی با انواع تجهیزات ایمنی


عینک ایمنی رونیکس

برند رونیکس از دیگر تولیدکنندگان محبوب در زمینه تولید انواع ابزارآلات از جمله ابزار ایمنی است که در این بخش از مطلب بهترین برند ابزار ایمنی به معرفی آن می‌پردازیم. برند رونیکس از سال 1379 فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه توانسته است جایگاه ویژه‌ای از بازار ابزار را به خود اختصاص دهد.

محصولات برند رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید و عرضه می‌شوند. برند رونیکس علاوه بر تولید عینک کار، به ارائه انواع تجهیزات ایمنی فردی مانند دستکش کار، کلاه کار و … نیز پرداخته است.

کلاه ایمنی هترمن

بررسی و معرفی برند هترمن از دیگر مطالب این بخش از مقاله بهترین برند ابزار ایمنی است. برند هترمن از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی آغاز نمود. این برند با هدف ارائه محصولات باکیفیت و استاندارد جهانی، درصدد این برآمده است که به یکی از پیشتازان در حوزه ایمنی تبدیل شود.

کلاه ایمنی هترمن
کلاه ایمنی هترمن

بیشتر بخوانید: کلاه ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟


سبلان

سبلان از دیگر برندهای مطرح و محبوب در زمینه تولید انواع تجهیزات ایمنی فردی به شمار می‌آید. این برند درصدد تولید انواع ابزار ایمنی فردی مانند لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و … برآمده است. محصولات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و با بهره‌گیری از استانداردهای لازم، تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

زیگورات

برند زیگورات از تولیدکنندگان مطرح انواع لباس کار ایمنی در ایران است که در لیست بهترین برند ابزار ایمنی قرار می‌گیرد. این شرکت با سا‌ها تجربه در زمینه فروش تجهیزات آتش‌نشانی و ترافیکی توانسته است نیاز سازمان‌های زیادی را فراهم نماید. لازم به ذکر است که محصولات تولیدشده توسط این برند از کیفیت بالا و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار هستند.

زیگورات
زیگورات

کاناسیف

ابزار ایمنی Canasafe یکی از تولیدکنندگانی است که در لیست بهترین برند ابزار ایمنی قرار می‌گیرد. این برند به تولید انواع تجهیزات فردی مانند محافظ گوش، انواع ماسک‌های سوپاپ‌دار و … پرداخته است. تجهیزات ایمنی این برند در ایران نمایندگی‌هایی دارد و با تولید محصولات مرغوب توانسته است محبوبیت زیادی در میان کاربران به دست آورد.

یووکس

در این بخش از مقاله بهترین برند ابزار ایمنی به معرفی و بررسی شرکت یووکس می‌پردازیم. برند Uvex از سال 1980 میلادی فعالیت خود را در کشور آلمان آغاز نمود. لازم به ذکر است که یووکس در ابتدا فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید عینک آفتابی شروع کرد. پس از آن نیز تجهیزاتی را در بخش ایمنی و محصولات ورزشی تولید کرد که موجب گسترش این کمپانی شد.

این برند به تولید انواع لوازم ایمنی مانند دستکش ایمنی و عینک کار، کفش ایمنی و … نیز می‌پردازد.

یووکس
یووکس

بیشتر بخوانید: بهترین مارک عینک ایمنی


پارکسون

شرکت پارکسون یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید انواع ابزار ایمنی است. محصولات این برند تولید کشورهای تایوان و چین هستند و تجهیزات ایمنی خود را به بسیاری از کشورها صادر می‌کنند. این شرکت از گواهینامه ISO 2002 و استانداردهای CE و ANSI برخوردار است. از انواع ابزار ایمنی این برند می‌توان به عینک ایمنی، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، محافظ گوش و … اشاره نمود.

هانیول

هانیول از دیگر برندهایی است که نام آن در لیست بهترین برند ابزار ایمنی قرار گرفته است. برند هانیول از سال 1885 تاکنون، توانسته است پیشرفت چشمگیری در زمینه ارائه تجهیزات ایمنی به دست آورد. برند هانیول در کشورهای شیلی، پاناما، آرژانتین، نیوزیلند و … نیز توزیع‌کنندگانی دارد. محصولات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و با توجه به استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شوند.

تک پلاست

در این بخش از مطلب بهترین برند ابزار ایمنی به بررسی شرکت تک‌پلاست می‌پردازیم. گروه تولیدی تک‌پلاست با به‌کارگیری از کادری مجرب توانسته است در حوزه تولید انواع وسایل پلاستیکی و تجهیزات ایمنی، محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه نماید. محصولات ایمنی این برند باتوجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار هستند.

انواع تجهیزات ایمنی فردی مانند عینک و کلاه ایمنی، انواع ماسک و شیلد محافظ صورت و دیگر تجهیزات، از وسایل ایمنی این برند به شمار می‌آیند.

تک پلاست
تک پلاست

آنسل

کمپانی آنسل استرالیایی تجهیزاتی برای حفاظت از کل بدن افراد تولید و عرضه می‌کند. این برند در سال 1888 تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت Ansell از سال 1925 به تولید دستکش‌های ایمنی پرداخت. همچنین دفتر مرکزی این شرکت در نیوجرسی است. محصولات این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و برای استفاده در تمامی صنایع مناسب هستند.

تری ام

برند تری‌ام در سال 1902 میلادی تأسیس شد و طیف وسیعی از تولیدات لوازم ایمنی شخصی را دربر گرفته است. برند 3M به تولید انواع ماسک‌های ایمنی، عینک‌های ایمنی،کفش کار و دیگر تجهیزات ایمنی برای حفاظت از گوش پرداخته است. لازم به ذکر است که این شرکت علاوه بر ارائه محصولات ایمنی، به تولید محصولات دندانپزشکی و ارتودنسی نیز می‌پردازد. ماسک‌های 3m نیز از محبوبیت زیاد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تجهیزات ایمنی ارک

برند ارک یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های تولیدکننده ایرانی انواع کفش کار است. مدیریت ارک فعالیت خود را از سال 1356 در شهر تبریز آغاز نمود. این برند با استفاده از مرغوب‌ترین چرم‌ها، مواد اولیه کفش‌های ایمنی را آماده‌سازی می‌کند. محصولات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و باتوجه به استانداردهای بین‌المللی تولید و عرضه می‌شوند.

توتاص

توتاص از دیگر تولیدکنندگان مطرح انواع ابزارآلات ایمنی است و فعالیت خود را از سال 1350 آغاز کرده است. این برند در سال 1388 به تولید انواع عینک ایمنی مطابق با استانداردهای جهانی پرداخت و امروزه به یکی از محبوب‌ترین برندهای ارائه دهنده تجهیزات ایمنی مبدل شده است.


بیشتر بخوانید: لباس کار چیست؟ چرا استفاده از لباس کار مهم است؟


جمع‌بندی

در این مقاله از مجله راندنو به معرفی بهترین مارک‌های ابزار ایمنی پرداخته شد. همان‌طور که مطالعه کردید، تولیدکنندگان بسیار زیادی در سراسر جهان در زمینه تولید تجهیزات ایمنی فعالیت می‌کنند. تجهیزات هر یک از برندهای نام برده از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و کاربردهای متنوعی دارند.

ابزار ایمنی گیلان، اخوان، کلار، ساتر، تایوک، صاموپرشین، سیفتی‌جاگر، ماتریکس، استادکار، جنیوس، دراگر، هترمن، پرشین‌سیفتی، کاناسیف، الما، اسکات‌چلایت و ابزار ایمنی آتشگران از دیگر تولیدکنندگانی هستند که در زمینه انواع ابزارآلات ایمنی فعالیت می‌کنند.

امیدواریم که مقاله بهترین برند ابزار ایمنی برای شما مفید واقع شده باشد. جهت خرید تجهیزات ایمنی فردی و اطلاع از قیمت ابزار ایمنی می‌توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشگاه ابزار ایمنی را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت تجهیزات ایمنی و برقراری ارتباط بی‌واسطه با فروشندگان این محصولات را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می‌شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار ایمنی است.

بهترین برند ابزار ایمنی
بهترین برند ابزار ایمنی