ثبت فروشگاه
دسته‌بندی‌ها : سیم و کابل خراسان افشارنژاد   -  
 لوگوی خراسان افشارنژاد

شرکت خراسان افشارنژاد یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل در ایران است. این شرکت در شهر مشهد تاسیس شده است و از سال 1345 فعالیت خود را آغاز کرده است. خراسان در ابتدا تنها توزیع کننده انواع تجهیزات برقی در خیابان لاله زار تهران و در ارگ مشهد بود. این شرکت در ابتدا، تنها به تولید سیم‌های برق قیر اندود در مشهد می‌پرداخت و بعدترها این شرکت گسترش پیدا کرد. خراسان افشارنژاد در سال‌های اولیه تاسیس از یک خط تولید ایتالیایی استفاده می‌کرد. این کارخانه سیم‌های تابیده مسی عرضه می‌کرد که با گرانول پی وی سی پوشانده شده بودند. شرکت خراسان با همکاری ژاپن بعد از چند سال توانست تولیدات خود را افزایش دهد. به طوری که در حال حاضر این شرکت بیش از 450 نفر پرسنل دارد و می‌تواند در سال 30 هزار تن سیم و کابل تولید کند.

محصولات شرکت خراسان افشارنژاد باکیفیت نسبتاً بالا به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت از اولین دریافت کنندگان نشان استاندارد ایران یعنی ISIRI است. این استاندارد با استاندارد IEC 227 اروپا مطابقت دارد. همچنین این محصولات براساس استانداردهای مختلف همچون VDE استاندارد آلمان، IEC استاندارد بین‌ المللی، BS استاندارد انگلستان و دیگر استانداردهای جهان تولید می‌شود. این شرکت گواهینامه ایزو 9002 را در سال 2000 از شرکت SGS سوئیس دریافت کرده است. 

کابل برق خراسان افشارنژاد

کابل خراسان افشار نژاد جهت برقراری جریان الکتریکی و ایجاد ارتباط میان تجهیزات الکتریکی به کار گرفته می‌شود. این کابل‌ها در دو نوع مسی و آلومینیومی به بازار عرضه می‌شوند و دو کاربرد زمینی و هوایی عرضه دارند. این شرکت می‌تواند کابل‌های هالوژن‌فری و ضد حریق نیز عرضه کند.

این محصولات از چند نظر تقسیم بندی می‌شوند:

هادی کابل

  • کابل افشان خراسان افشارنژاد: این کابل‌ها رشته‌های نازک مسی دارند. در نتیجه انعطاف‌پذیری بالایی دارند. از این کابل‌ها در صنعت ساختمان سازی و بسیاری دیگر از مکان‌ها استفاده می‌شود.
  • کابل مفتول خراسان افشارنژاد: این کابل‌ها انعطاف‌پذیری کمتری دارند. همچنین در دو نوع مسی و آلومینیومی به بازار عرضه می شوند. کابل‌های آلومینیومی این شرکت قیمت پایین‌تری نسبت به کابل‌های مسی دارند.
  • نوعی کابل نیمه افشان نیز به بازار عرضه می‌شود که خواصی بین کابل افشان و مفتول دارد.

سطح ولتاژی

کابل‌های خراسان براساس ولتاژ و میزان جریان عبوری نیز به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. کابل فشارقوی خراسان افشارنژاد در مکان‌هایی که ولتاژ نامی بیشتر از 30 کیلوولت است به کار گرفته می‌شود. این کابل‌ها با کابل قدرت نیز شناخته می‌شوند. کابل فشار متوسط نیز در شبکه‌های برق با ولتاژ نامی 6 الی 30 کیلو ولت استفاده می‌شود. کابل‌های فشار ضعیف یا کابل سبک نیز اغلب در خطوط توزیع، سیستم‌های روشنایی ساختمان، ایستگاه‌های قدرت و دیگر موارد کاربرد دارد.

نوع عایق

کابل‌های خراسان با دو نوع عایق PVC و XLPE به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این کابل‌ها می‌توانند به صورت شیلددار و بدون شیلد به بازار عرضه شوند. قیمت کابل‌های PVC این شرکت کمتر از کابل‌های XLPE است. کابل‌های قدرت هالوژن‌فری نیز از دیگر تولیدات این شرکت است. در ساختار این کابل‌ها از هیچ نوع هالوژنی استفاده نشده است. از دیگر تولیدات این شرکت می توان به کابل‌های مقاوم در برابر حرارت یا به اصطلاح کابل‌های نسوز اشاره کرد. این کابل‌ها در برابر حرارت 100 درجه سانتی‌گراد از خود مقاومت نشان می‌دهد.

انواع کابل براساس کاربرد

  • کابل قدرت
  • کابل کنترل
  • کابل مسلح
  • کابل شیلد
  • کابل شیلد مسلح
  • کابل تخت با هادی مسلح
  • کابل تلفن زمینی و هوایی
  • کابل ابزاردقیق با عایق و روکش PVC و PE
  • کابل کواکسیال

سیم برق خراسان افشارنژاد

از دیگر تولیدات این شرکت می‌توان به انواع سیم برق اشاره کرد. خراسان به تولید سیم با مقطع گرد و تخت می‌پردازد. همچنین این سیم‌ها می‌توانند از جنس مس یا آلومینیوم باشند. سیم‌های مسی این شرکت با هادی‌های افشان یا مفتول به بازار عرضه می‌شوند. اغلب سیم‌های برق این شرکت با روکش‌های پی‌وی‌سی عرضه می‌شوند. از این محصولات می‌توان در زیر گچ و داخل لوله‌ها استفاده کرد.

گرانول

یکی دیگر از محصولاتی که شرکت صنعتی خراسان الکتریک به بازار عرضه می‌کند، گرانول است. گرانول‌های پی‌وی‌سی مواد عایقی هستند که برای روکش کابل از آن‌ها استفاده می‌شود. این محصولات در دامنه‌های حرارتی مختلف می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و با استانداردهای TCI ،IEC 60189 ،IEC 60227 ،IEC 60502 تطابق دارند. این محصولات در انواع رنگی و بی‌رنگ تولید می‌شوند. خراسان افشارنژاد گرانول‌های A - C - D - E - ST1 - ST2 - ST4 - ST5 - KHF - KHTI - KHTS به بازار عرضه می‌کند. 

نوع دیگری از گرانول‌ها تحت عنوان مستربچ‌های پی وی سی توسط شرکت خراسان عرضه می‌شوند. این محصولات برپایه پی وی سی با پیگمنت‌های مناسب در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. این گرانول‌ها برای کابل‌های الکتریکی و مخابراتی مناسب هستند و با دیگر گرانول‌ها سازگاری دارند. 

لیست قیمت خراسان افشارنژاد

برای مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ کابل افشارنژاد خراسان می‌توانید با فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های عضو در سایت راندنو در ارتباط باشید. کابل قدرت و کابل فشار ضعیف افشارنژاد خراسان از پرفروش‌ترین کابل‌های این شرکت هستند. لیست قیمت محصولات این شرکت دقیق و کامل است. لیست قیمت کابل خراسان افشار نژاد شامل جدیدترین قیمت‌های فروش سیم و کابل خراسان افشارنژاد است. با توجه به نوسانات قیمت مس و دیگر فلزات قیمت سیم و کابل در بازار جهانی روز به روز در حال تغییر است. به همین دلیل شرکت‌های سیم و کابل یک لیست از قیمت‌های پایه شرکت تهیه می‌کنند و آن را در اختیار نماینده سیم و کابل خراسان می‌گذارند تا براساس آن بتواند به مشتری قیمت دهند. لیست قیمت خراسان بخش‌های مختلفی دارد. انواع سیم‌های افشان و مفتول، کابل‌های شیلددار و ساده، کابل کولری، کابل زمینی و مخابراتی در این لیست قیمت گذاری شده‌اند.

لازم به ذکر است که کابل مسلح خراسان افشارنژاد در لیست قیمت سیم و کابل خراسان وجود ندارد. این کابل در دسته کابل‌های سفارشی این شرکت قرار می‌گیرد. به همین دلیل پس از تولید شرکت آن را قیمت گذاری می‌کند. زمان تحویل سفارش‌ها حداقل 10 روزه است.

چرا کابل خراسان افشارنژاد؟

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شرکت سیم و کابل خراسان یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل در ایران است. خرید از این شرکت مزایای زیادی دارد. در ادامه به بررسی مزیت‌های خرید از این شرکت می‌پردازیم:

داشتن نمایندگی معتبر

فروش کلیه محصولات شرکت سیم و کابل خراسان برعهده نمایندگان رسمی این شرکت است. شرکت خراسان به صورت مستقیم بر محصولات تولیدی خود که توسط نمایندگان به فروش می‌رسد، نظارت می‌کند. در این صورت اگر شخص یا نماینده‌ای، در بخش فروش تخلف کند، به راحتی قابل پیگیری است. همچنین نمایندگی از شخص یا شرکت متخلف سلب می‌شود. نمایندگی کابل خراسان افشارنژاد در لاله زار تهران و دیگر شهرها وجود دارد.

قیمت دقیق

سیم و کابل خراسان با قیمت دسته اول ارائه می‌شوند. این قیمت با قیمت اعلام شده توسط کارخانه مطابقت دارد. شرکت افشار نژاد خراسان گاهی با نوسانات مختلف قیمت مس، مجبور به اعلام لیست قیمت سیم و کابل جدید می‌شود. در نتیجه نمایندگان نیز فوراً قیمت لیست جدید را اعلام می‌کنند. این کار سبب می‌شود که از آسیب، ضرر و زیان مالی به خریداران جلوگیری شود. همچنین از اعلام قیمت‌های مختلف و متفاوت در بازار جلوگیری می‌شود.

تنوع در محصول

سیم‌ها و کابل‌های برق خراسان افشارنژاد در انواع مختلفی تهیه و توزیع می‌شود. سیم و کابل‌های تولیدی این شرکت سایزهای گوناگونی دارند. مصرف کنندگان می‌توانند هرنوع کابل با هر مصرفی را از این شرکت خریداری کنند.

کیفیت بالا

خراسان افشارنژاد همواره در موضوع کیفیت و دوام محصولات حرف اول را زده است. تمامی محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی به بازار عرضه شده‌اند. مواد اولیه سیم و کابل خراسان مرغوب و تجهیزات ساخت آن‌ها بسیار حرفه‌ای و به‌روز است. پرسنل مجرب و کاربلد سبب شده است تا بهترین انواع سیم و کابل در بازارهای ایران و کشورهای همسایه توسط شرکت خراسان تولید شود.

دسته‌بندی کالاها