آشنایی با انواع ابزار ایمنی رونیکس

آشنایی با انواع ابزار ایمنی رونیکس

انواع ابزار ایمنی رونیکس در گستره تنوع وسیعی قرار می گیرند. ابزار ایمنی از تجهیزاتی هستند که به منظور مراقبت از افراد در مشاغل، مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این تجهیزات می توان آسیب های وارده در برابر وقوع خطرات جبران ناپذیر را تا حدودی کاهش داد.

خرید ابزار ایمنیجهت اطلاع از قیمت ابزار رونیکس با مراحعه به سایت راندنو می توانید محصول مورد نظر خود را مشاهده نمایید. همچنین می توانید به صورت مستقیم با فروشندگان ابزار مورد نیاز، ارتباط برقرار نمایید. در این مقاله قصد داریم به آشنایی با وسایل حفاظتی فردی ارائه شده توسط برند رونیکس بپردازیم. پس تا انتهای مطلب انواع ابزار ایمنی رونیکس با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می خوانیم:

درباره برند رونیکس

در ابتدای مطلب انواع ابزار ایمنی رونیکس به بررسی این شرکت و دست آوردهای آن می پردازیم. رونیکس یک برند نام آشنای انواع ابزارآلات در جهان است. مجموعه ابزار رونیکس از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. احتمالاً برای شما هم این سؤال پیش آمده است که ابزار رونیکس ساخت کجاست؟ در پاسخ باید بگوییم کمپانی رونیکس ساخت ایران است.

این برند در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو تأسیس شد. همچنین نمایندگی هایی رونیکس در بیش از 48 کشور جهان فعالیت دارند. لازم است بدانید که برخی از نمایندگی های این شرکت به صورت رسمی به ثبت رسیده اند. لازم به ذکر است این برند محصولاتی را تحت عنوان تاپ لاین به بازار عرضه کرده است. محصولات سری تاپ لاین ازز کیفیت بالایی برخوردار هستند.

همچنین برای انجام فعالیت های حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته اند. به این نکته توجه نمایید محصولات سری تاپ لاین به طور معمول در دسته ابزار برقی قرار می گیرند. همچنین با رنگ های قرمز تولید و عرضه می شوند.

در پاسخ به سؤال ایمنی چیست باید بگوییم، کاهش آسیب های احتمالی و از بین بردن آنها ایمنی به شمار می آید. ابزار یراق رونیکس نیز با استفاده از متریال های باکیفیت، توانسته است محصولات مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

انواع ابزار ایمنی رونیکس
انواع ابزار ایمنی رونیکس

بیشتر بخوانید: معرفی برند رونیکس


دستکش ایمنی رونیکس

دستکش کار یکی از پرکاربردترین تجهیزات ایمنی است و نام آن در لیست انواع ابزار ایمنی رونیکس قرار می گیرد. این وسیله برای مراقبت از دست کارکنان در شرایط شغلی خاص، استفاده می شود. این ابزار ایمنی با استفاده از متریال های خاصی ساخته می شود. برخی ااز انواع این تجهیزات در برابر حرارت، رطوبت و موارد مشابه، مقاومت دارند.

دستکش ایمنی رونیکس مدل rh-9001 یکی از پرطرفدارترین دستکش هایی است که توسط این برند به بازار ارائه شده است. لازم به ذکر است این محصول یکی از تجهیزات ایمنی کارگاهی است. دستکش نیتریل رونیکس نیز از محبوب ترین دستکش های تولیدشده توسط این برند است.

دستکش ایمنی رونیکس
دستکش ایمنی رونیکس

بیشتر بخوانید: بهترین برند ابزار ایمنی در ایران


عینک ایمنی رونیکس

عینک کار از دیگر انواع ابزار ایمنی رونیکس است که محبوبیت زیادی میان کاربران دارد. عینک جوشکاری رونیکس یکی از محبوب ترین عینک های ایمنی است که توسط این برند به بازار ارائه شده است. استفاده از این لوازم ایمنی در برابر عوامل خطرساز مانند پرش براده های چوب و آهن داخل چشم، کاربرد دارد.

لازم به ذکر است این محصولات نیز باتوجه به شرایط محیطی و شغلی کاربران در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. از برترین عینک های کار تولیدشده توسط این برند می توان از مدل های rh-9020 ،rh-9022 و مدل های دیگر نام برد.

عینک ایمنی رونیکس
عینک ایمنی رونیکس

جلیقه کار رونیکس

جلیقه ایمنی از دیگر تجهیزاتی است که نام آن در لیست انواع ابزار ایمنی رونیکس قرار می گیرد. این جلیقه های کار باتوجه به کاربردهایی که دارند، در لیست انواع تجهیزات ایمنی قرار می گیرند. جلیقه ابزار رونیکس مدل rh-9160 یکی از محبوب ترین جلیقه های کار است که توسط این برند به بازار ارائه شده است. به این نکته توجه نمایید این برند در حال حاضر لباس کار تولید نکرده است.

جلیقه کار رونیکس
جلیقه کار رونیکس

بیشتر بخوانید: آشنایی با مهم ترین ابزار ایمنی


کلاه ایمنی رونیکس

کلاه کار از دیگر تجهیزاتی است که در این بخش از مطلب انواع ابزار ایمنی رونیکس به بررسی آن می پردازیم. کلاه ایمنی از دیگر لوازم ایمنی است که جهت مراقبت از سر و گردن افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول براساس شغل افراد، در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. کلاه کار در ارتفاع از رایج ترین و پرمصرف ترین انواع این تجهیزات است.

کلاه ایمنی زرد RH-9090 رونیکس یکی از کاربردی ترین کلاه های این برند به شمار می آید. اگر بخواهیم به بررسی انواع تجهیزات ایمنی در برق بپردازیم، این محصول از کاربردهای ویژه ای در این حوزه برخوردار است.

کلاه ایمنی رونیکس
کلاه ایمنی رونیکس

بیشتر بخوانید: ابزار ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟ آشنایی با انواع تجهیزات ایمنی


امیدواریم که مقاله انواع ابزار ایمنی رونیکس برای شما مفید واقع شده باشد. در این مقاله از مجله راندنو به معرفی برند رونیکس پرداخته شده است. جهت خرید تجهیزات ایمنی فردی و اطلاع از قیمت ابزار ایمنی می توانید با مراجعه به سایت راندنو لیست فروشگاه ابزار ایمنی را مشاهده نمایید.

راندنو امکان مشاهده لیست قیمت تجهیزات ایمنی و برقراری ارتباط بی واسطه با فروشندگان این محصولات را برای شما فراهم نموده است. همچنین خوشحال می شویم نظرات خود را در قسمت دیدگاه این مقاله برای ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی راندنو آماده پاسخگویی و راهنمایی شما کاربران عزیز درخصوص هرگونه سؤالات رایج در زمینه ابزار ایمنی است.